top of page

corporate identity

Slops® Projectpartners 

Slops® Projectpartners wil zich op het hogere segment van de markt richten: Interieurarchitecten en bedrijven met oog voor duurzaamheid.

Wat overtreft de betekenis van het woord Duurzaamheid? Tweede Natuur. Het is een levenshouding, echt en puur:

Slops_980_LogoHout1.jpg
Slops_980_LogoInterieur2.jpg
Slops_980_LogoBasis3.jpg

De nieuwe identiteit bevat alles waar Slops® Projectpartners voor staat: Tweede Natuur (is een Mentaliteit en Slops® label), Oog voor detail (vertegenwoordigt Kunde, waarop het logo is gebaseerd), Ruimte voor het buitengewone (garandeert Uniciteit en is Slops® motto).

In uitingen wordt het beeldmerk gebruikt als ‘doorkijk’. De typografie in het woordmerk benadrukt de ‘o’ alsof het de pupil is van het oog: Oog van de Meester (ambacht) | Zien (kennis) | Persoonlijk (partner) | Onderzoekend (nieuwe oplossingen) | Bijzonder (elk oog is uniek, buitengewoon).

Slops_980_WebsiteRuimte4.jpg
Slops_980_Verzenddoos5.jpg

Het Tweede Natuur-label

Het label (onder) sluit als vanzelfsprekend aan bij de profilering en onderscheidt Slops® Projectpartners. Het staat voor:
Natuurlijke materialen (geef de natuur een tweede leven), hergebruik (wat je nog kunt gebruiken gebruik je opnieuw), bewaren (niet weggooien als het nog goed is) en fasering (eventueel gedeeltelijk doen).

bottom of page