corporate identity
Morum Mutatio | gedrag consultants
Morum Mutatio realiseert gedragsverandering. Hoe? Zij weet ‘naar boven te halen’ wat organisaties zelf al weten.’ Het concept werkt als het caleidoscoop-principe: De caleidoscoop verbeeldt de opdrachtgever van Morum Mutatio... zij schudt de organisatie... en levert een correct patroon (= een succesvol bedrijf). Onderstaande beelden visualiseren het concept:
De patronen symboliseren een geslaagde bedrijfsvoering: Alles en iedereen op de juiste plek / Gezamenlijk resultaat (perfect resultaat) / Kleur (het beter met elkaar hebben) / Patroon valt uiteen wanneer er stukjes ontbreken (alles en iedereen is dus belangrijk) / Je kunt jezelf niet veranderen, maar jezelf wel anders opstellen / Zelfreflectie leert (in)zien.
Het logo is dynamisch en heeft meerdere verschijningsvormen. De werking van de dynamiek in de vorm van een animatie:
Morum Mutatio kan T-shirts produceren en gebruiken tijdens een sessie. Het haalt mensen uit hun patroon en het verbindt de groep...
‘De kracht van Morum Mutatio is ‘naar bovenhalen’ van wat mensen zelf al weten.’
‘De poorten tot ware gedragsverandering blijken van binnenuit open te gaan.’
‘Een organisatie vindt zichzelf opnieuw uit... met positief resultaat.’