top of page

corporate identity

K3Delta | maatgevend in zand en grind 

K3Delta wil uitdragen dat zij revolutionair is als het gaat om het winnen van zand, omdat zij wel degelijk aandacht besteedt aan landschappelijke afwerking.

De nieuwe bedrijfsidentiteit laat dit zien: ‘geen lelijke put graven, maar een fraai landschap achterlaten’. De zaak is dus omgedraaid: ‘natuurmaken’ is het doel en het middel om dat te doen is ‘zandwinning’.

K3Delta_980_Covers1.jpg
K3Delta_980_Website3.jpg
K3Delta_980_Covers2.jpg

K3Delta wint, verwerkt en levert bouwgrondstoffen voor de industrie, bouw, sport en recreatieve sector én levert nieuwe hoogwaardige gebiedsbestemmingen op.

Dit thema ‘omgeving’ vormt de basis voor de endorsement concepten, zoals voor de woordmerken IJsselbeton en ALC (Amsterdamse Loswal Combinatie):

K3Delta_980_EndorseMerken5.jpg
K3Delta_980_CoverEndorse4.jpg
K3Delta_980_MerkSchets6.jpg

Het landschappelijke lijnenspel vormt het uitgangspunt voor de vormtaal van alle huisstijldragers. Het natuurlijke kleurenpalet versterkt het concept: 

K3Delta_980_Concept7.jpg
bottom of page